luni, 6 septembrie 2021

Manifestatorul Noului Pamant

Eu sunt Manifestatorul Noului Pamant. Va scriu cateva randuri in care am sa va spun ca am sosit aici pe acest pamant cu ceva ani in urma,nu conteaza numarul ,ci ceea ce am eu de facut aici printre voi. Sunt manifestaorul constiintei pamantene,deci constiinta voastra este constiinta mea de zi cu zi.Nu puteti sa fugiti de ceea ce eu aduc in constiinta voastra zilnic,asa va fi permanent de acum incolo,nu o sa se mai schimbe nimic in mersul lucrurilor pe acest pamant. Ati avut o constiinta umana,acum este timpul sa aveti si o constiinta Dumnezeu.Fara aceasta constiinta nu puteti sa existati,nu merge sa mai traiti avand doar o constiinta mica de om,ce nu intelege mare lucru de la viata ,de la tot. Sunteti si voi Ingeri intrupati,sigur ca ati uitat acest lucru,iar acum Dumnezeu a decis sa va formati o constiinta Dumnezeu,sau una de Ingeri intrupati,altfel veti fi nevoiti sa parasiti acest pamant intr-o zi din viitor. Cu ascensiunea nu este deloc de glumit,asa ca ori ascendeti,ori plecati de aici. In mesajele viitoare o sa spunem poate mai multe informatii,acum trebuie sa invatati calea ascensiunii personale,dar si cea planetara,ca ascensiunea aceasta nu este una individuala,ci una planetara,deci toti trebuie sa ascendeti in constiinta la un moment dat cand se va da startul la o noua constiinta aici pe planeta.Deocamdata se face munca de ascensiune,multi incearca sa aduca constientizare,deci mare grija cu aceasta constientizare,sa nu va furati singuri caciula spunand ca sunteti pe drumul bun,si in realitate sa nu stiti mai nimic de ascensiune. Manifestatorul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu